خرید دمپر صنعتی و هدایت هوا با به صرفه ترین قیمت + نحوه عملکرد

دریچه لوور هوارسان - istgah.com این مدل از دریچه بازدید هم مانند انواع دیگر دریچه بازدید فن کویل از طریق پیچ مخفی و پیچ از روی نما نصب میگردد . این لبهها هم باعث استحکام قاب دمپر موتوری می شود. این پرهها یا تیغهها در حالت باز یا بسته باعث عملکردِ دمپر موتوری می شوند. دمپرهای دارای چند تیغه در زمان باز شدن تیغه ها به دو دسته تقسیم می شوند. از لوله خرطومی صداگیر با عایق پلی استر جهت انتقال آلاینده های اسیدی و خورنده نیز استفاده می شود.برای اطمینان از تثبیت نقاط اتصالِ انواع رابط به این لوله خرطومی صداگیر باید از بست های نگهدارنده ی قوی و محکم استفاده کرد تا ساختار لاین لوله خرطومی صداگیر با فشار هوا یا کشیدگی و یا مسایلی از این دست دچار گسستگی و انفصال نگشته و عمر مفید این نوع لوله خرطومی صداگیر در هوارسانی یا مکش هوا تا حد امکان افزایش یابد. ۵- امکانِ اتصالِ فنرِ فولادیِ لوله خرطومی صداگیر pvc شفاف به زمین برای تخلیه جریانِ الکتریسیته ساکن(مخصوص انتقال مواد). فیلتر باکس مخصوص کلین روم را در سقف اتاق تمیز نصب می کنند.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازی تجهیزات هواساز، سرمایش و گرمایش در قسمتهای مخفی درون دیوار یا سقف بنا نصب شده و جهت ایجاد پوشش مناسب و زیبا از انواع دریچه بازدید استفاده خواهد شد. جهت اطمینان از عملکرد مناسب دمپر در شرایط متفاوت جریان هوا و بالا بردن راندمان و همچنین کاهش هزینه ها، انتخاب دمپر مناسب برای سیستم­های تهویه هوا از اهمیت بالایی برخوردار ترمینال حجم ثابت گرد – شرکت تهویه سازه شار است. با توجه به اینکه سه راه نوددرجه غیرهمقطرِ لوله خرطومی صداگیر از دو قطعه که به همدیگر می چسبند تشکیل شده،لذا طراحی،برش و مونتاژ دقیقِ این دو قطعه از مراحل اولیه تا انتها باید به دقت انجام گیرد تا این سه راه لوله خرطومی صداگیر از هیچ نقطه ای دچار منفذ و نشتی نگردد و راندمان لوله خرطومی صداگیر ی مکش و دمش افت نیابد. ولی با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه و دیگر عوامل دخیل در قیمت دهی نمی توان لیست قیمت دقیقی برای این تجهیز اعلام کرد. دمپر جریان اولیه با توجه به بازخورد دریافتی از ترموستات نصب شده در داخل فضا، میزان جریان هوای سرد ورودی به محفظه اختلاط را که در بالا دست فن-موتور قرار دارد تنظیم میکند. با این کاربرد واضح است که این تجهیز باید در مسیری که هوا جریان دارد نصب شود.

جنس ساخت این تجهیز عموما از آلومینیوم، استیل، گالوانیزه و ورق آهنی سیاه () میباشد. عموما محدوده دمپر را به عنوان بخشی از سیستم تهویه هوا محاسبه می کنند. در نتیجه اندازه ها باید به شکلی محاسبه شوند که سرعت تهویه هوا و افت فشار مناسب برای سیستم ایجاد شود. این نوع از دمپرها که جزو نمونه های بسیار مرسوم می باشند در حالت عمومی به منظور کنترل جریان یا سرعت هوا استفاده می شود. علت بسیاری از مرگ و میرها ناشی از استنشاق بخارهای سمی است؛ زیرا این گازها به سرعت پخش می شوند. در چنین مواقعی گازهای سمی و دود ناشی از سوختن تجهیزات و وسایل یا سوخت موجود، برای پرسنلی که در مکان مذکور حضور دارند؛ بسیار خطرناک است و حتی امکان خفگی وجود دارد. دمپر ها به طور عمومی از ورق گالوانیزه ساخته میشوند ولی در مواقعی که در محیط خورندگی وجود داشته باشد بسته به دستورالعمل تهیه شده بوسیله مشاور از ورق با آلیاژ های مختلف ساخته و سپس برای جلوگیری از خورندگی ناشی از رطوبت گالوانیزه گرم () میشوند. دمپر پروانه ای شامل یک استوانه به قطر دریچه ای که در آن نصب میشود و دارای پره های نیم دایره ای به شکل بالهای پروانه تشکیل شده است.

لوور هوارسان صداگیر دمپر گرد پروانهای یک نوع دیفیوزر دستی به حساب میآید که به شکل پروانه ای است و وظیفه کنترل جریان هوا در دریچه های مشبکی را بر عهده دارد. در حقیقت دمپر مانند فلکه شیر آب عمل میکنند. لوورها اندازهگیری هوا: این لوورها دارای تیغههای عمودی هستند و ورود آب به داخل را محدود میکنند. پره افقی كه امكان جهت دهی هوا را در جهت عمودی فراهم می آورد. به طور مثال در یک ساختمان برای یکسان سازی یا تقسیم درصدی جریان هوای عبوری از انشعابات کانال اصلی، در مسیر انشعابات فرعی از دمپرهای هدایت هوا استفاده می شود، در حالی که در یک مکان صنعتی ممکن است جهت باز و بسته کردن مسیر جریان هوا درون کانال از دمپرهای صنعتی و هدایت هوا استفاده نمود. از ویژگی های بالانس دمپرها میتوان به قابلیت کنترل میزان جریان هوای عبوری از کانال، جنس آلومینیومی پره ها به خاطر سبک بودن و جنس گالوانیزه قاب به صورت استاندارد، دارای عملکردی شبیه به شیر یکطرفه، قابل ساخت به صورت مکانیکی و الکتریکی و در نهایت ساخت با اشکال گرد و چهار گوش اشاره کرد. دریچه بازدید فن کویل معمولاً از جنس فلزی ساخته میشود و با پیچها، بستهها یا مکانیزمهای دیگری متصل میشود تا بتوان آن را باز و بسته کرد. .