معرفی سرویس فضای ابری رایگان ایرانی با لینک مستقیم

معمولا برای دسترسی آسانتر به فایل ها و اطلاعات، بسیاری از افراد آن ها را در گوشی ، کامپیوتر ، هارد و یا فلش های خود ذخیره سازی می کنند. نتفلیکس امکان آن را فراهم کرده که در تلفن هوشمند، تبلت، تلویزیونهای هوشمند، لپتاپ یا ستاپ باکس به تماشای برنامههای مورد علاقه خود بپردازید. این سایت اشتراک فیلم و سریال، گزینههای مختلفی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است تا بتوانند با پرداخت هزینه اندک، به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازند. افراد و کسب و کارهای مختلف، اعم از دیجیتالی و سنتی، بعضا نیاز دارند تا حجم عظیمی از اطلاعات دیجیتالی خود را در یک محل امن ذخیرهسازی کرده تا در آینده بتوانند مجددا از آنها استفاده کنند. در ایران، سرویس «ابرینو» یک نسخه بومی و کاملا جایگزین برای سرویسهای ذخیرهسازی ابری در دنیا است. شهرام شاهکار فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه بریتیش کلمبیا، پس از برگشت به ایران در سال ۱۳۹۳ ایده تاکسی یاب اینترنتی را بر اساس (بزرگترین تاکسی یاب اینترنتی دنیا) SSO راهاندازی کرد. استارتآپ «نماوا» یکی از اولین نامهایی است که در زمینهی سرویس آنلاین پخش فیلم و سریال شروع به کار کرد.پلتفرم های داخلی​!

مدیا فایر اپلیکیشنهای مختلفی را برای اندروید و ios طراحی و به بازار عرضه کرده است تا هر کس با هر دستگاه و سیستم عاملی بتواند از این فضای حافظه استفاده کند. افراد فنی میدانند که حتی اگر یک SDK بسته باشد، با پروکسی کردن میتوان درخواستها را مشاهده کرد و متوجه شد که چه دیتایی در حال رد و بدل شدن است، هرچند اینکار به شکل دائم امکانپذیر به نیست. در هاست خارج بدلیل سیستمهای مانیتورینگ پیشرفته، مدیریت و کنترل حرفهای سرورها و امنیت بسیاربالا در مقابل هکرها و بدافزارها، آپتایم بسیار بالایی را در سایت خود تجربه خواهید کرد. در واقع بهتر است اپلیکیشنها هم برای اندروید و هم برای منتشر شوند تا بتوان تعداد کاربر بیشتری را جذب کرد. با این حال اکنون و با گذشت دو ماه از زمان آغاز فیلترینگ پلتفرمهای خارجی، وزارت ارتباطات با افتخار اعلام کرده است که برای نخستین بار تعداد کاربران فعال در پلتفرمهای داخلی از مرز ۱۵ میلیون عبور کرده است؛ با محاسبهای سرانگشتی از آمارهای ارائه شده تا پیش از فیلترینگ و مقایسه با آنچه اخیرا وزارت ارتباطات اعلام کرده، مشاهده میشود که ادعای استقبال گسترده کاربران از پلتفرمهای بومی چندان معقول به نظر نمیرسد و تدبیر مسدودسازی پلتفرمهای خارجی با هدف اجبار کاربران به استفاده از نمونههای مشابه داخلی چندان موفق نبوده است.

تیم پشتیبانی ما مفتخر است در هر زمان راهنما و راهگشای شما باشد، فقط کافیست با ما در تماس باشید. با این کار بدون نیاز به حمل هارد یا فلش می توانید همواره از طریق هر دستگاهی به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید. شما می توانید برای آنکه همواره به اطلاعات مهم و ضروری خود دسترسی داشته باشید آن ها را در فضای ابری ذخیره سازی کنید. فضای حافظه رایگان در این حافظه ابری 5 گیگا بایت است و شما با چند مرحله ثبت نام ساده میتوانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از این وبسایت نیازی به ثبتنام ندارید. این پروتکل تا سال ۲۰۲۱ توانست دارایی خود را به رقمی بیش از ۱۲میلیارد دلار برساند و جایگاهش را بهعنوان یکی از بهترین پلتفرمهای وامدهی و کسب درآمد تثبیت کند. قابلیتهای به اشتراک گذاری فایل در فضای ابری یکی از بهترین ویژگیهای کاربردی آن است. یکی از کاربردهای این سرویس ها ارسال فایل حجیم با ایمیل می باشد . تیم پارسا اسپیس دارای یک تیم پیشتیبانی بسیار قوی است که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا داشتن هر سوال میتوانید به صورت تلفنی و یا ایمیل با کارشناسان آنها گفت و گو کرده و مشکل خود را رفع کلیپ و پرزنت معرفی پلت فرم ابری مدیریت سرویس های سازمانی هیوا کنید.

با این کار لازم نیست حجم زیادی از گوشی خود را به آن ها اختصاص دهید و یا فلش یا هارد را همیشه همراه خود از جایی به جای دیگر حمل کنید. میتوانید هر پلتفرم دیگری را که استفاده کردهاید و میخواهید به خوانندگان خود توصیه کنیم، به ما اطلاع دهید. ارائه دهندگان سرویس های ذخیره سازی ابری اطلاعات به شما امکان می دهند به جای آنکه داده های خود را بر روی سخت افزار های گران قیمت قرار دهید آن ها را به صورت آنلاین در فضای ابری ذخیره سازی کنید. برای مثال شما می توانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی و یا معرفی آن به دوستان، حجم فضای رایگان خود را افزایش دهید. جالب آنکه همانند گذشته نیز این شرکت های استارت آپ با عنوان ایجاد توسعه در کشور های جهان سوم وارد کشور ها می شوند و از این طریق اهداف شوم خود را پیگیری می کنند. یکی از شناخته شده ترین سرویس دهنده ها در این زمینه است که 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. نوری با بیان اینکه بندهایی که میتواند کاربر را درگیر کند، قوانین بد طرح است که حتی اصلاح آنها هم فایدهای ندارد، افزود: این طرح هم تفسیرپذیر است و هم بندهای زیادی از آن گنگ است و این تنها اشکالات وارد به طرح نیست. ​.