براندون جونز از دلفین ها دومین بازی متوالی خود را منتشر خواهد کرد. Jaelan Phillips Active vs. Giants – The Mercury News


یکی از دلفین های میامی که روز یکشنبه مقابل نیویورک جاینتز سوال کرد، بدون شک بازی خواهد کرد، اما دیگری بازی نخواهد کرد.

براندون جونز مدافع دلفین ها شروع را از دست داد ساعت 13:00 در استادیوم هارد راک. در همین حال، جلیان فیلیپس، مدافع خط مقدم برای تیم میامی در دسترس خواهد بود.

بر اساس گزارش مصدومیت این تیم، جونز روز یکشنبه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا و آرنج مصدوم شد، اما او هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل بیماری آرنج از زمین مسابقه خارج شده است. فیلیپس مصدومیت لگن را بازی می کند.

زمانی که جونز استعفا داد، اریک رو کهنه کار بار دیگر به عنوان مدافع در کنار جین هالند مبتدی در برابر جاینت دیده می شود.

سه دلفینی که روز یکشنبه مورد سوال قرار گرفتند – فیلیپ لیندزی (مچ پا)، مدیر مسابقه آدام شاهین (زانو) و مدافع کرنر، تریل ویلیامز (تاندون تاندون) – همه بازی نخواهند کرد. دیگر بازیکنان غیرفعال دلفین ها جان جنکین، بازیکن دفاعی و داریوش هاج، تیم میهمان هستند.

پس از فعال شدن آنها در روز شنبه، دو بازگردان حمله که یک ذخیره زخمی داشتند، به میامی باز می گردند – مهاجم دوانت پارکر و مرکز مایکل دیوتر. گیرنده ویل فولر یکی از کسانی است که IR باقی می ماند.

کداری تونی و استرلینگ شپرد، دو دریافت کننده که روز یکشنبه آن را زیر سوال بردند، در جاینتز بازی نخواهند کرد. چهار بازیکنی که شک داشتند – تکل ویرجین سولدرز، نوک سخت بالد رودولف، دریافت کننده جان راس و وینگر کالنز گیلاسپیا – فعال هستند.

دیگر غول‌های غیرفعال دنیل جونز، مدیر مسابقه، آدوری جکسون، مدافع کرنر، وس مارتین مدافع و اوشن کیمس، مدیر مسابقه خارجی بودند. جونز و جکسون قبلاً روز جمعه آزاد شده بودند.

این داستان به روز خواهد شد.