گزارش: دیوید پردو در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در جورجیا برایان کمپ را به چالش خواهد کشید



آتلانتا – دیوید پردو، سناتور سابق ایالات متحده، جورجی برایان کمپ، فرماندار را در انتخابات فرمانداری جمهوری خواه در سال 2022 به چالش خواهد کشید.

برنامه های پردو اولین بار روز یکشنبه توسط Politico تایید شد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا علناً او را تشویق کرده و ماه هاست که با نامزدی او برای فرمانداری معاشقه کرده است. حامیان سناتور 71 ساله سابق، که کرسی خود را در دور دوم ژانویه به جان اوسوف دموکرات واگذار کرد، می گویند معتقدند پردو می تواند آبرامز را شکست دهد، در حالی که کمپ این کار را نمی کند.

نیوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در 12 نوامبر نوشت: «پردو می‌تواند پایگاه ترامپ و جمهوری‌خواهان، دموکرات‌های مستقل و میانه‌رو که آبرامز را خیلی رادیکال می‌دانند متحد کند. پردو تنها نامزدی است که می تواند آبرامز را شکست دهد.

اما کمپ در حالی که تلاش می‌کند برای دور دوم برنده شود، قول یک نزاع کامل را می‌دهد، با سخنگوی کمپ، کودی هال، می‌گوید که پردو فقط برای «آرام کردن نفس شکسته‌شده‌اش» به خاطر باخت مقابل اوسوف می‌دود.

مردی که جمهوری خواهان را در سنای آمریکا از دست داد و سال گذشته تورم سریع، مرزهای باز را به ارمغان آورد، از هزینه های دولت فرار کرد و فرهنگ استعفا را در مردم آمریکا بیدار کرد، اکنون می خواهد فرماندار جورجیا را به دلیل چهره ملی چپ رادیکال از دست بدهد. هال گفت.

در اوایل ژوئن، پردو از کمپ حمایت کرد و او را در کنوانسیون ایالتی حزب جمهوری خواه معرفی کرد. کمپ روز پنج‌شنبه گفت که امیدوار است پردو «مرد کلمه» باشد وقتی صحبت از این حمایت شد.

ورودی Perdue همچنین می‌تواند هنگام رقابت برای حمایت اولیه، Kemp را به سمت راست بکشد. کمپ امیدوار بود از ورود آبرامز به بازی فرماندار در روز چهارشنبه برای جلب جمهوری‌خواهان به سمت خود استفاده کند، اما ترامپ سپس بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که قوی‌ترین حامیان او هرگز به کمپ رای نمی‌دهند. ترامپ بارها کمپ را مورد هدف قرار داده و گفته است که کمپ به اندازه کافی برای خنثی کردن پیروزی جو بایدن در انتخابات جو بایدن در جورجیا انجام نداده است.

ترامپ گفت: “پایگاه MAGA به سادگی پس از آنچه که او از نظر سلامت انتخابات انجام داد و دو انتخابات وحشتناک انجام داد، برای ریاست جمهوری و سپس دو کرسی سنا، به او رای نمی دهد.” “اما برخی از جمهوری خواهان خوب نامزد خواهند شد، برخی از جمهوری خواهان خوب تاییدیه من را دریافت خواهند کرد و برخی از جمهوری خواهان خوب پیروز خواهند شد.”

کمیته اقدام سیاسی ترامپ قبلاً نظرسنجی را سفارش داده بود که نشان می داد در صورت حمایت ترامپ از پردو، پردو می تواند کمپ را در انتخابات جمهوری خواه شکست دهد. رئیس‌جمهور سابق در تظاهرات ۲۵ سپتامبر در پری، جورجیا، زمانی که پردو را در میان گروهی از رهبران حزب جمهوری‌خواه افشا کرد، به آتش سوخت.

“آیا برای فرمانداری نامزدی، دیوید؟” ترامپ پرسید. “آیا صدای دویدن را شنیدم؟”

پردو که در مکون متولد شد، مشاور تجاری و سپس مدیرعامل شرکت‌هایی بود که تولید لباس را به آسیا منتقل کردند. او مدیرعامل ریباک، شرکت نساجی PillowTex و خرده‌فروشی Dollar General شد. دیوید پردو، پسر عموی فرماندار سابق و وزیر کشاورزی ایالات متحده، سانی پردو، در سال 2014 به مجلس سنا انتخاب شد و میشل نون دموکرات را شکست داد.

جدای از نارضایتی ترامپ از کمپ، مشخص نیست پلت فرم پردو چگونه خواهد بود. او ماه گذشته در مصاحبه ای با ایستگاه رادیویی Gainesville WDUN-AM در مورد آموزش به عنوان یک موضوع احتمالی صحبت کرد و اقتصاد ترامپ را با “هزینه های دیوانه” بایدن مقایسه کرد. اما به نظر می رسید که او دوباره نگران شکست ترامپ در انتخابات است و می گوید بایدن در “انتخابات مشکوک” پیروز شده است.

ما در حال حاضر یک حزب تقسیم شده در گرجستان داریم. پردو گفت من را فراموش کن، این تقسیم شده است. بسیاری از مردم فکر می کنند که افراد در قدرت برای آنها نجنگیدند و در سال 2020 تسلیم بسیاری از کارهایی شدند که لازم نبود انجام می شد.”

گزارش ها حاکی از آن است که Perdue می تواند در اوایل روز دوشنبه منتشر شود.

در حال حاضر تعدادی از نامزدهای جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ در جورجیا حضور دارند، از جمله هرشل واکر برای مجلس سنای ایالات متحده، سناتور ایالتی برت جونز برای معاون فرماندار و جودی هایس، نماینده ایالات متحده، نامزد وزارت امور خارجه هستند.

جمهوری خواهان دیگر قبلاً سعی کرده اند کمپ را به چالش بکشند، از جمله ورنون جونز، دموکرات سابق و کندیس تیلور، فعال حزب جمهوری خواه. جونز خواستار حمایت ترامپ شد و روز یکشنبه ادعا کرد که کمپ و پردو “دو نخود در این حرفه هستند”.

آبرامز هیچ مخالفی در حزب دموکرات ندارد. شکست نزدیک او در برابر کمپ در سال 2018 باعث شد که او به عنوان یک فعال حق رای و رهبر حزب خود به شهرت ملی دست یابد.

لورن گرو وارگو، دستیار ارشد آبرامز در توییتر نوشت: «در حالی که دیوید پردو و برایان کمپ در حال مبارزه با یکدیگر هستند، استیسی آبرامز برای مردم جورجیا خواهد جنگید.

برخی از جمهوری خواهان می ترسند که انتخابات تلخ پردو-کمپ زمینه را برای پیروزی آبرامز فراهم کند. سناتور جمهوری خواه چاک هافستلر از رم در توییتی نوشت که ورود پردو «خبر خوبی برای استیسی آبرامز بود. خبر بد برای جمهوری خواهان.»

آندرا گیلسپی، استاد علوم سیاسی دانشگاه اموری، گفت که مشخص نیست که آیا انتخابات کمپ-پردو رای دهندگان جمهوری خواه را “از حرکت خارج کرده یا روحیه خود را در انتخابات عمومی تضعیف می کند” و برخی را در خانه رها می کند. به نظر می رسد فضای ملی در سال 2022 برای حزب جمهوری خواه قوی باشد و گیلسپی گفت: “رای دهندگان جمهوری خواه برای رای دادن به نامزد جمهوری خواه به پای صندوق های رای خواهند رفت و هر گونه اختلافی را که دارند برای حمایت از این نامزد جمهوری خواه ترک خواهند کرد.”

حق چاپ © 2021 واشنگتن تایمز، LLC.