حمله WeHo قربانی را تکان می دهد، ممکن است بخشی از روند جرم و جنایت بزرگتر باشد



متیو مک گرات، ساکن پنج ساله هالیوود غربی، پس از اینکه در ساعات اولیه 15 نوامبر مورد حمله قرار گرفت، به مدت دو هفته در بیمارستان بستری شد و تحت عمل های جراحی متعدد قرار گرفت.

مک گرات گفت: “من همیشه در این محله احساس امنیت می کردم.”

مک گراث پس از یک شب بیرون رفتن با دوستانش در The Abbey Food & Bar در امتداد خیابان سن ویسنته به خانه راه می رفت و گفت که شنیده است “چند خط خطی کردن، برخی فحش ها”.

مک گراث گفت: “من کاملاً در مورد آنچه اتفاق افتاد نمی دانم، اما پس از چند دقیقه، واقعاً یک نیروی کور احساس کردم، بیهوش شدم و از حال رفتم.”

مک گراث تنها با گم شدن کیف پول و تلفن همراهش از خواب بیدار شد. روز بعد برای اسکن به بیمارستان رفت.

مک گراث که فکش شکسته بود، به مدت دو هفته در بیمارستان بستری شد و به گفته پزشکان جراحاتی که به گفته پزشکان ناشی از یک جسم تند بود، در بیمارستان بستری بود.

مک گراث دو روز پس از حمله گزارشی را به پلیس ارائه کرد، اما از آن زمان تاکنون چیز زیادی از کلانتر هالیوود غربی نشنیده است.

در همین حال، حملات «بی‌دلیل، به شدت خشونت‌آمیز» در غرب هالیوود روی داد.

شب پس از حمله به مک گرات، یک نفر در خیابان سانتا مونیکا مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفت. دیوید کوک، 44 ساله، ماه گذشته به دلیل این چاقو دستگیر شد.

بر اساس گزارش WeHo Times، دو حمله مشابه در 18 نوامبر، که در آن مرد دیگری از چوب بیسبال و کاتر جعبه استفاده کرد، منجر به دستگیری دیگری در ماه گذشته شد.

مک گراث گفت، قانونگذارانی که درخواستی برای اطلاعات بیشتر ارسال نکردند، تایید نکردند که آیا این حملات دیگر به اتفاقی که برای مک گراث افتاد مربوط است یا خیر، اما گفتند زمان بندی مشکوک به نظر می رسد.

مک گراث گفت: «ما در حال مرتکب جنایتی در این جا یا آنجا در غرب هالیوود هستیم، اما من هرگز نشنیده ام که چندین روز متوالی این اتفاق بیفتد. “حملات مشابه، حملات مشابه چندان برای من معنی ندارند.”

مک گراث گفت که این حمله غیرقابل تحریک بوده و می تواند به گرایش جنسی او مرتبط باشد، اما او با توجه به افزایش اخیر دزدی های تعقیب و گریز از خانه و سایر جنایات، همه را تشویق کرد که مراقب محیط اطراف خود باشند.

او گفت: “مهم نیست چقدر فکر می کنید که ایمن هستید، هر کجا که هستید این اتفاق می افتد.”